Hoe verleid je de horeca consument? Informatiebijeenkomst 25 november
Een recent onderzoek van Foodservice Instituut Nederland toont dat er kansen zijn voor de Horeca om op de biologische trend in te spelen. Er is een interessant programma samengesteld waar het de hele keten aan het woord komt. De organisatie is in handen van Brabant Bio regio‘s, Wasven en Bionext.
Hoe kan de Horeca inspelen op de trend van lekker biologisch en lokaal? Waar haal je als horecaondernemer de producten vandaan? Hoe verleid je de consument? En hoe zit het met de kosten? Op de informatiebijeenkomst kunnen horecaondernemers zich informeren over de kansen van biologisch op de menukaart. Nol van Rijssel, van biologische boerderij De Blije Big, verteld over zijn bedrijf.
Programma:
15.00: Welkomstwoord door Suzanne Vrinte (Bionext) & introductie sprekers
- Nikki van Kuijk (Greendish) - Verleiding van de gast met lekker duurzaam en biologisch
- Nol van Rijssel (biologische boer) - Biologisch landbouw in de praktijk
- Eloïse van Rijswijk (Beukk) – Biologisch en natuurinclusief uit de regio
- Alfred van Kempen (Wasven) – praktijkervaring uit de biologische horeca
- Steven IJzerman (Udea) – Biologisch, betaalbare prijzen en het geheim van Anne & Max
- Bavo van den Idsert (kwartiermaker en Stichting EKO) – Bioregio’s Noord-Brabant en EKO
16.00: Netwerkborrel en hapjes met diverse leveranciers, onder meer Budels, Sundara, Jet drinks, Wasven koffie, Beukk en Udea.
Klik hier voor meer informatie.